bästa tjejparfymerna, enligt killar.

Nu har jag precis sett på BATMAN och nu väntar jag på att min pojkvän ska spela klart fifa med sina vänner så han kan komma och hämta mig..! klockan är ju massa... :P

Jag funderar på att köpa en ny parfym.. veckorevyn hade en artikel där fyra killar hade fått säga vilken de tyckte var den mest ultimata tjejparfymen, i olika kategorier. bästa kändisdoften, bästa dejtingdoften och bästa sommardoften.

vinnaren kategori bästa kändisdoft var:
  Paris Hiltons Siren - doft av mandarin, näckros och vanilj.

kategori bästa sommardoften var:
Lancómes Tresór in Love - flörtig doft

kategorin bästa sommardoft var:
Burberrys Burberry Summer - doft av spänning och action


Såå, nu får nog min pojkvän följa med och lukta, så att jag sedan kan beställa på nordicfeel..! det är ju ändå viktigast att han tycker att jag luktar gott:)

nu ska jag fixa iordning mig för nu kommer han snart och hämtar mig:)


Kommentarer
emmi

- aa precis! riktigt läckra färger i vår =)

2011-01-23 @ 13:17:18
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miri

Miri Isabella Louise Jacobsson

RSS 2.0