kavajkavajkavajkavajkavaj

nu har jag precis kommit hem från träningen. uppsatsen är inlämnad, så nu är det bara två inlämningar som ska in imorgon och sedan börjar en ny kurs :D jippi! ikväll ska jag till Robin, när han kommer hem från sitt pulkarace han ska ha med jobbet. Så länge ska jag finslipa lite på inlämningarna.. städa lite.. och lyssna på musik. Sedna ska jag pussas! kramas! och mysa med chips och dip!! usch på mig, äter ju inte sånt i veckorna egentligen.. men vad ska man göra när pojkvännen köper? usch på honom;)

bytte förresten en tröja som jag köpt till en kavaj. En vanlig svart, det är alltid bra att ha.. även om man har tre andra svarta.. visst är det? :S:P ... aja, de var väldigt billiga och jag är sugen på den mönstrade också! 199 kr st.
älskar att det inte är några axelvaddar och att den är lite oversize!


vad dumt att det ser ut som att det står Vajka Vajka Vajka i rubriken.. hoppas inte det betyder något fult på polska:P



Kommentarer
Lena

Hahaha wajka betyder inget ;P Du klarade dig

Men walka betyder att kriga, inte så himla roligt kanske :P

2011-01-20 @ 22:32:56
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miri

Miri Isabella Louise Jacobsson

RSS 2.0