håll i er nu...

JAG KLARADE TENTAN!!! den dumma, dumma, dumma tentan är klar för min del och jag beöhver inte läsa mer i de tre böckerna! förstår egentligen inte hur jag lyckades, jag måste verkligen ha legat precis på gränsen.. ska bli kul att se statistiken på denna sen. Nu är jag iaf så himla lycklig!

idag har varit en bra dag! vi hade en riktigt bra föreläsning om universum! (nördmiri) sedan fick jag reda på att jag klarat portfolion och KoK-TENTAN. Efter det blev det mitt favoritpass på friskis och efter det hem till min älskling som hade lagat mat till mig en dag som idag. Därifrån kommer jag nu och nu ska jag sovaaaaaa.. puss godnatt!

såhär glad är jag nu :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Miri

Miri Isabella Louise Jacobsson

RSS 2.0